25 Mayıs 2016 Çarşamba

Körerir mi cümleler yazmadıkça.

Uzun zaman geçti yazmayalı, körerdi mi acaba cümlelerim. Umarım yazmayı becerebilirim.

  Çok uzun zaman oldu buralara  uğramayalı. Çok şey değişti iki senede hayatımda, çok yanlışlar yaptım kimine göre doğru olan,  çok doğrular yaptım kimine göre yanlış olan, Amcamı kaybettim ki bu benim ilk aile içinden birisinin aramızdan ayrılışıydı ve ne kadar belli etmesem de canım çok yandı.Bu 2 sene içerisinde tekrardan büyüdüğümü fark ettim.

Hayat her geçen sene daha zor ve engebeli gelmeye başlıyormuş insana. Ne kadar zorlukla karşılaşırsan bir o kadar daha güçlü durmaya zorluyor hayat seni ve bu aslında güzel bir şey. Hayata karşı ne kadar dik durabilirsen o kadar başarılı olabilirsin ve ne kadar başarılı olursan o kadar mutlu edersin aileni, kendini ve çevreni.

  Baktığın zaman bu hayatta çoğu kez çevrendeki insanlar mutlu olsun, ailen mutlu olsun diye çabalarsın. Bende çoğu zaman öyle yaptım, hayatım boyunca sürekli ailem mutlu olsun , ailemin başını öne eğecek bir şey yapmamaya çalıştım. Bu 2 sene zarfında  daha çok kendimi düşünerek yaşamaya çalıştım, evet belki kendimi mutlu etmeyi başardım ama öte yandan ailemi hiç düşünmeden hareket  ettim ve onların canını yaktım. Belkide hayatımdaki en büyük hatalardan birisini yaptım, ama iyi ki o hatayı yapmışım. Eğer o hatayı yapmasaydım belkide ben o şekilde yaşamaya davranmaya devam edicektim ve bu ileride bana daha büyük sorunlar yaratabilirdi. Neyse ki kötü günler geride kaldığını düşünüyorum artık hayatımda yeni kararlar ve yeni planlarım var. Yine her zaman ki gibi hayallerim ve hedeflerim var. Elbet hepsinin zamanı gelicek ama artık emin adımlar atarak ilerlemenin vakti. Arman eniştem her zaman derdi "basamakları birer birer çıkıcaksın ki geldiğin yerin kıymetini bilesin." sanırım ne demek istediğini yavaş yavaş anlıyorum umarım çok geç olmamıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder