27 Aralık 2013 Cuma

GÖKHAN ORUÇ

   Yine yazmak geldi içimden, yine bir yalnızlık oturdu içime.Düşündüm yanımda olan insanları ve bir elin parmaklarını geçmeyecek kadar az olduğunu  farkettim. Göken'im bu kişilerin en başında gelenlerden, bu yazıda onu anlatıcam ama biraz uzun olucak sanırsam. Ben Gökhan diyemediğim için adı Göken kaldı ismi. Bak kardeşim senin adamın söylüyor şarkıyı senin için.
  
    Göken'le tanışalı aslında iki buçuk yıl oluyor kısa bir zaman. Bu yıla kadar sadece yazları beraber olurduk ama bu sene benimde İzmit'te okumamın etkisi çok büyük. Onu gerçekten çok seviyorum ailemden birisi benim için. Ailemden saydığım insanlar çok nadirdir ve Gökenim bunların arasında. Gerçekten çok seviyorum onu,çok iyi anlaşıyoruz. Hiç ciddi ciddi tartışmadık.Hep tatlı bir atışma hep birbirimizi ezme çabası var aramızda. Onun yanındayken gülmemek elde değil, ikimiz olalım nerde kiminle hangi ortamda olduğumuzun önemi yok neşemiz aynı muhabbetlerimiz hep aynı oluyor. Aslında yaptığımız çok bir şey yok hatta düşününce her günümüz aynı. Göken okuldan gelir çarşıda yada kaptanda buluşuruz gezeriz  sonra ben okula o eve ama nedense her seferinde çok mutlu oluyorum. Şuana kadar yaptığımız en heyecan dolu olay Dominos'tan pizza yememiz anlatmasam olmaz.Kardeşim belki rezil olucaz ama olsun canımız sağolsun :)
  
  Göken'le bir gün  dominosun önünden geçiyorduk aslında açtık ikimizde ama dominos pahallı diye hiç bir zaman yememiştik ordan. Arasta parka geçip çiğköfte yicektik durduk tam önünde ayakkabımı bağlıyordum birden hadi gel pizza yiyelim dedim. Göken'de hayatında hiç dominostan pizza yememiş ilk deneyim olucaktıki bende ilk defa dominostan pizza yicektim. Girdik içeri siparışı verdik neyse oturduk yedik yine gülüyoruz eğleniyoruz,bizde bir enerji patlaması oldu. Açtık yemek yedik belkide ondandır bilmiyoruz ikimizde ama bi tuhaflık vardı neyse çıktık dominostan  3 dakika geçmeden başladı Göken yolun ortasında "dominostan pizza yedik lan !" diye bağırmaya başladı istemsizce bende bağırdım ama avazımızın çıktığı kadar bağırıyoruz. Sonra başladık koşmaya koşarken yine bağırıyoruz "dominostan pizza yedik biz yedik ikimiz " yoldan geçen arabalar bize, bakıyor yanımızdan geçen insanlar bize bakıyor onlara bile dönüp pizza yedik dominostan  diyip geçtık neden böyle bişey yaptık ikimizde bilmiyoruz ama unutamayacağım bir anı oldu benim için :))

  Aslında Göken'le çok anılarımız oldu hele bir keresinde Göken'le ramazan ayında iftardan sonra  marina kafede oturuyoruz o ara çok takılıyorduk orada. Bi  ara telefon elimde başımı öne eğdim bişeylerle uğraşıyorum,başımıza gül satan bir adam geldi duydum sesimi kafamı kaldırmadım  ama baktım abi  Göken'e  " Abi almazmısın bu güzelim hanımefendiye bir gül " dedi kafamı kaldırdım kime diyor diye adam yüzümü görmesiyle oradan uzaklaşması bir oldu sonra Gökenle göz göze geldik başladık kahkaha atmaya :))

  Göken'im özüm kardeşim herbişeyim seni ne kadar sevdiğimi biliyorsun hiç anlatmama gerek yok hayallerimiz var ikimiz hiç bir zaman gerçekleştiremeyeciğimiz ama olsun hayalini kurmak bile güzel. Her zaman beraberiz. Şu kıyamadığım saçlarımı sadece senin için kestiririm bunu yapıcaz belkide çok yakında belkide sonra. Tşörtleri yaptırdığımız zaman saçlarımızı kestiricez 3 numaraya öyle gezicez bütün yaz.

NERDEN NEREYE BE KARDEŞİM :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder